Social Icons

Lokasi Pak Tam Homestay dan Rumah Tumpangan

Lokasi Pak Tam Homestay dan Rumah Tumpangan adalah terletak di dalam daerah Gurun. Daerah Gurun ialah sebuah bandar kecil dan taman industri utama yang terletak di kawasan parlimen Jerai di Kedah Darul Aman, Malaysia. Terdapat juga tempat rekreasi yang menarik tidak jauh dari bandar Gurun. Bandar ini terletak berdekatan Jerai Hill Resort.

Walaubagaimanapun, Lokasi Pak Tam Homestay dan Rumah Tumpangan adalah terletak di Pekan Jeniang. Pekan Jeniang merupakan sebuah bandar kecil di Kedah, Malaysia. Ia terletak di antara Gurun dan Sik.

Lokasi Pak Tam Homestay dan Rumah Tumpangan adalah sangat hampir kepada lokasi daerah Sik. Daerah Sik merupakan daerah yang terletak dalam Negeri Kedah, Malaysia. Keluasan daerah Sik: 1635 km persegi, iaitu 17.35% dari keluasan Negeri Kedah. Daerah ini adalah daerah yang paling luas dalam Negeri Kedah. Ia bersempadan dengan daerah Padang Terap di sebelah barat laut, Negara Thailand di sebelah utara, daerah Baling di sebelah selatan, daerah Kuala Muda di sebelah barat daya dan daerah Pendang di sebelah barat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...